maandag 18 juni 2012

Dag 9 - Rustdag/wandelen Bad Fredeburg/Schmallenberg

Vanmorgen was ik al behoorlijk vroeg wakker namelijk al om 8 uur, echter voelde ik mij niet echt goed, hoofdpijn, keelpijn en verkoudheid. Toen Hilbert dat hoorde was hij zo lief voor mij om neusdruppels te halen, daarna kon ik weer beter ademhalen, maar heb toch besloten maar niet mee te gaan wandelen, dus zijn Marc, Hilbert en Jolanda samen een rondje gaan doen rond ons eigen dorp, rond 12 uur belde sms'te Marc me, dat ze nog niet zover waren, want ze moesten nog 6 km. Uiteindelijk hebben ze 11,5 km gelopen, en waren ze hier rond kwart over 1.


Onderweg zijn ze ook nog 2 keer een slang tegengekomen.  Intussen tijd heb ik niet stil gezeten, maar een aantal kaartjes gemaakt. Rond 15.30 uur zijn we richting Schmallenberg gereden, waar we nog even door het centrum hebben gelopen. En waar ik bij de Rossmann even tissues heb gehaald, want die had ik echt nodig. Vervolgens zijn Marc en Hilbert een stukje gaan lopen in het dorp, en ben ik met Jolanda even de winkeltjes in geweest.


Rond half 6 zijn we in een restaurantje gaan zitten, die we al kenden van vorig jaar. Marc en Hilbert hadden een Haxe, met zuurkool en gebakken aardappels, Jolanda had een houten bord met een metalen bord erin, met zuurkool, bakbloedworst en gebakken aardappel, ik had een zigeuner schnitzel, met patat en sla.


Nu zijn we weer terug in het appartement, en ga ik straks met Marc nog even naar de sauna, vanaf 7 dagen krijg je dat namelijk 1 keer gratis sauna gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten