zaterdag 16 juni 2012

Dag 7 - Rustdag

Gisteren nadat ik de blog had getypt kwam ik erachter dat ik vergeten was te melden dat ik een nieuwe handtas heb gekocht. Een petrol blauwe, een combinatie van stof en (nep) leer, met een schouderband eraan, want dat heeft toch altijd wel mijn voorkeur.
Vanmorgen bij het opstaan regende het al, en dat is het de hele dag blijven doen, daarom hebben we besloten dat we een rustdag gingen houden. Hilbert is vanmorgen vroeg even weg geweest, om onze kaartjes te posten, we waren laat uit bed allemaal, en hebben dus ook laat ontbeten.


Rond 13.00 hebben we even geluncht, en rond 15.00 hebben we even boodschappen gedaan, eerst bij de NettoMarkt, daarna hebben we gekeken bij de Markant voor gebak, maar die hadden alleen hele grote taarten, dus toen hebben we bij de Aldi gekeken, en daar hebben we lekker gebak gevonden. Marc was niet mee naar de winkels, want die had inmiddels een puzzel gevonden. Toen we terugkwamen van de supermarkt hebben we toch de nodige beweging gehad, want we zijn even naar de fitness ruimte geweest.


Marc kwam ook even beneden kijken, en is toen maar met Hilbert gaan tafelvoetballen, ik heb een tekening zitten maken (Niet dat het ergens op leek hoor!). Vervolgens hebben we nog even een halfuurtje gezeten, en daarna zijn we naar ons vertrouwde balkan restaurant gegaan, dit keer had Jolanda een kalkoen schnitzel, met witte rijst, patat en warme groente, Hilbert en Marc hadden beide een gerecht met meerdere soorten vlees, Marc de scherpte variant, Hilbert de gewone variant, op 2 stukjes vlees na was die van Marc niet zo scherp, maar die 2 scherpe stukjes, die waren wel ECHT scherp! Beide hadden ze rode rijst, patat, uiensaus en witte kool salade, zelf had ik een jäger schnitzel, met patat en gewone salade, en ook dit was voor een ieder weer meer dan genoeg.


Straks gaan we waarschijnlijk rummykub'n en misschien ook nog wel scrabbelen. Morgen hopen we toch echt op beter weer, want zo'n dag niks doen, dat is eigenlijk niks voor ons, daarvan wordt je nog vermoeider dan 15 km wandelen.

Morgen lezen jullie het weer!

Liefs van ons allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten